ارسال پاسخ

۷ اسفند ۱۳۹۷
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2117

pvc-asso.ir

صدور گواهینامه  pvc پاک

برای دریافت گواهینامه PVC پاک، محصولات از جمله لوله، باید آزمون هایی را پاس کنند که کمتر از 0/1 درصد از وزن محصول، حاوی موادی بسیار نگران کننده (SVHCS) است و در فهرست  REACH  مجاز هستند.

سرویس ترجمه انجمن لوله و اتصالات پی وی سی: شرکت PVC پاک با مسئولیت محدود که یک سازمان مشاور زیست محیطی است، اعلام کرد که برنامه ای برای صدور گواهینامه  PVC پاک را پایه گذاری کرده است.

 

این برنامه کف پوش ها، پوشش های دیوار، لوازم خانگی، لوله ها و سایر محصولات مبتنی بر  PVC را شناسایی کرده است که از طریق مجوز  REACHبرای استفاده در پروژه های ساختمان پایدار، ایمن و بی خطر معرفی شده است.

 

REACH مقرراتی است که به منظور بهبود سلامت انسان و محیط زیست از خطرات ناشی از مواد شیمیایی تصویب شده است. برای دریافت گواهینامه PVC پاک، محصولات باید آزمون هایی را پاس کنند که کمتر از 1/0 درصد از وزن محصول، حاوی موادی بسیار نگران کننده (SVHCS) است و در فهرست  REACH  مجاز هستند.

 

 محصولاتی که با عنوان  PVC پاک گواهی شده اند حاوی نرم کننده های زیستی یا عاری از نرم کننده های فتالاتی است. تست توسط SGS،  شرکت پیشرو در جهان در زمینه  بازرسی، تایید و آزمون و اعطای گواهی انجام می شود.

 

برچسپ های گواهینامه  PVC پاک این امکان را می دهد که معماران و طراحان سریعا محصولات متشکل از ایمن ترین فرم از پی وی سی را از محصولاتی که نیستند، متمایز کنند. تولیدکنندگان کفپوش مانندShannon-Teknoflor و Upofloor-Kahrs محصولات خود را با مجوز  PVC پاک به راحتی از محصولات مشابه متمایز کرده اند.

 

  PVC پاک یک علامت تجاری ثبت شده در ایالت متحده آمریکا، کانادا و اتحادیه اروپاست. روند استفاده از این علامت تجاری در ژاپن و چین در حال انجام است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد